[{"meta":{"desc":"","caption":"","title":"PAH_main"},"full":"http://malgorzatajurko.pl/wp-content/uploads/2014/04/PAH_main.jpg","medium":"http://malgorzatajurko.pl/wp-content/uploads/2014/04/PAH_main-300x214.jpg","large":"http://malgorzatajurko.pl/wp-content/uploads/2014/04/PAH_main-1024x731.jpg","slideshow":"http://malgorzatajurko.pl/wp-content/uploads/2014/04/PAH_main.jpg","slideshow1366":"http://malgorzatajurko.pl/wp-content/uploads/2014/04/PAH_main-1366x975.jpg"}]

Serwis PAH

portfolio:  www

W 2008 r. zaproszono mnie do przeprojektowania strony internetowej Polskiej Akcji Humanitarnej.

Początkowo zadanie miało polegać na wizualnym liftingu strony, i dostosowaniu jej do wytycznych nowej księgi znaku PAH. Podczas analizy potrzeb i architektury informacji z zespołem redakcyjnym, okazało się, że serwis wymaga nie tylko nowej szaty graficznej ale gruntownej reorganizacji struktury i funkcjonalności.

 

Zadania

Integracja stron kampanii PAH (dotąd każda z własną stroną www, z inną identyfikacją wizualną) z głównym serwisem organizacji

Uporządkowanie architektury informacji

Koncepcja oraz UI dla nowych funkcjonalności serwisu:
- intuicyjnego modułu dotacji zintegrowanego z systemem płatności online
- rozbudowanego modułu aktualności
- newslettera
- prezentacji materiałów multimedialnych (video, audio, galerie)
- siatki wewnętrznych referencji (related content, dotacje)

Wcielaniem projektu w życie (integracja usług/CMS/kod) zajęła się Agencja Interaktywna Ideactive

Klient Polska Akcja Humanitarna
Realizacja 2008 /2009

 

 

Strona startowa
Kampania Woda Pitna
Magazyn Refugee
Dotacje online. Wybór kwoty połączony z wizualizacją efektów wpłaty
Po sfinalizowaniu transakcji użytkownicy wracają na stronę z video-podziękowaniem od beneficjentów
Formatowanie artykułów
Sponsorzy i partnerzy PAH
Galerie i multimedia
Lightbox

© M. Jurko 2014 / zdjęcia: M. Jurko, Matys Studio / code: Macchiato Code